Utolsó kommentek:

Mihály Adamík 2020.09.28. 13:24:02

Nem meghatározó véleményemet mondom a jobbítás szándékával! Örülök, hogy ez a képesség ilyen -az előzőekhez képest- korszerű formában ismét megjelent! Csupán a történelmi hűség kedvéért jegyzem meg, hogy az IH 31L a képen látható fedélzeti rögzítő elemmel a KA 26 helikopterről történő üzemeltetését biztosította elsősorban. Egy különleges feladat végrehajtásához, a rögzítő konzol újítással, a kétkormányos MI 2 helikopterre is rögzíthető volt! Bármilyen repülő eszközről alkalmazható egyébként, ha a fedélzetről biztosítható volt a 27 V körüli feszültség. Akár a MI 8-ról is működhetett, de nem ez volt a jellemző. Ha ezt megtehetem akkor javaslom, hogy amikor az alkalmazás lehetőségeit kidolgozzák, szabályait megszabják, nem szabad figyelmen kívül hagyni a hajózó állomány sugárzás és sugárszennyezettség elleni védelmét, a sugáradag több eszközzel való mérését sem. Mindezeket a hermetizált küzdőtér ellenére biztosítani szükséges. Figyelmet kell továbbá fordítani arra is, hogy bizonyos esetekben -többnyire akaratlanul- a gép szennyezett légtérbe kerülhet; valamint a radioaktív sugárzásnak kitett gépek sárkányai, valamennyi alkatrészei -ilyen olyan- tulajdonságaik mértékében felaktiválódnak és maguk is rövidebb-hosszabb ideig egészségre igencsak ártalmas sugárzóvá válnak!

Bejegyzés: Sugárfelderítés a levegőből - 1. rész (Archívum)
süti beállítások módosítása